REKLAMACIJE in PRITOŽBE
KOT POSLOVNA PRILOŽNOST
delavnica suverene poslovne komunikacije

Bi si želeli preseči pričakovanja vaših strank, a se vam v praksi dogaja, da so nekatere vaše stranke nezadovoljne z vašim izdelkom ali storitvijo?

Ali ste vedeli, da se od 100 nezadovoljnih strank pritožijo le 4, ostalih 96 pa preneha kupovati vaš izdelek ali storitev?
(povzeto po raziskavi Johna Goodmana)

»Ko se stranka pritoži, bi lastniki in managerji podjetij lahko bili navdušeni. Stranka, ki se pritoži, predstavlja veliko priložnost za več poslovanja.« Zig Ziglar

Kako pritožbe in reklamacije strank obravnavate v vašem podjetju?
Bi si želeli postopek reklamacije spremeniti v prijetno izkušnjo, tako za vas, kot za vaše stranke, dobavitelje in druge deležnike?
Udeležite se delavnice Reklamacije in pritožbe kot poslovna priložnost, po 30% ugodnejši, promocijski ceni.
Zakaj so lahko reklamacije in pritožbe izjemna poslovna priložnost?
Najbolj dragocena informacija o vašem izdelku ali storitvi je povratna informacija vaših strank, še večjo vrednost pa imajo prav tiste informacije, ki jih poznajo nezadovoljne stranke.
Velika verjetnost je namreč, da so spoznali nekaj o izdelku ali storitvi, česar še niste vedeli. Nekaj, kar lahko izboljša vaš izdelek ali vašo storitev in poveča vašo prodajo.
Kako pomembno vam je, da dobite te informacije?
Kako lahko reklamacije postanejo izjemna poslovna priložnost?
Rešitev je v teoriji pravzaprav dokaj preprosta, a v praksi pomeni kar nekaj pripravljenosti in učenja. Ključ je v komunikaciji, ki ni zgolj veščina prijaznosti, pač pa omogoča medsebojno razumevanje in iskanje rešitev, ki zadovoljijo obe strani (“win-win” rešitve).
Proces se sestoji iz treh osnovnih elementov :
(1) S – sočutnega poslušanja in preverjanja,
(2) I – iskrenega, povezovalnega in suverenega izražanja in
(3) ObZIR – Obžalovanje, zahvala in iskanje rešitev.
Vse tri korake procese si lahko v pdf obliki prenesete s klikom na spodnji gumb. Podrobnejše razumevanje in praktično gradnjo kompetenc na vaših primerih pa lahko spoznate na delavnici.
Namen in cilji delavnice
Namen
Namen delavnice je udeležencem ponuditi uporabna znanja in praktične izkušnje kot ključ za reševanje konkretnih primerov pritožb in reklamacij v vašem podjetju.
Cilji
Cilj delavnice je gradnja kompetenc za reševanje pritožb in reklamacij, ki bodo zaposlenim omogočili, da bodo v procesu reševanja pritožb in reklamacij zbirali informacije, ki lahko podjetju pomagajo izboljšati storitev ali izdelek, povečati prodajo ter nezadovoljne stranke spremeniti v navdušene ambasadorje podjetja.
Pomembno
S ciljem, da bi delavnica imela še večjo uporabno vrednost, vabimo udeležence, da na delavnico prinesejo primere iz prakse, za katere bomo skupaj poiskali rešitve.
Izvedba in kotizacija
Čas in kraj izvedbe
Delavnica bo izvedena v sledečih terminih:
23. marec 2022, od 9:00 do 17:00 ure, v Ljubljani.
Delavnica poteka v skupinah do največ 20 udeležencev, kar ponudi veliko možnosti za podporo in individualno delo.
Dva trenerja poskrbita za dober pretok informacij, podporo v vsakem trenutku in varno okolje.
Manjši čas je namenjen podajanju teoretične vsebine, večino časa pa udeleženci delate v parih ali manjših skupinah, ob skrbno pripravljenih in preizkušenih vajah, ki potekajo na konkretnih primerih udeležencev. Udeleženci tako iz delavnice odnesete uporabne kompetence in primere konkretnih rešitev za vaše podjetje.
Kotizacija
Kotizacija za obisk delavnice znaša 300,00 € na osebo. Želimo si, da bi vaše stranke postali vaši partnerji, reklamacije in pritožbe pa postale neizmeren vir informacij in priložnost za nesluten razvoj, zato vam ob tej priložnosti ponujamo obisk delavnice s 30% popusta.
Pop
Kotizacija za vas tako znaša le 210,00 € / udeleženca.
Izvajalca
Ustvarjalca, trenerja in facilitatorja programov skriti potencial sta:

dr. Dmitriy Kopina, Ph.D.
trener in predavatelj na področju komunikacije in organizacije ter poslovni coach
Dmitriy je po izobrazbi doktor poslovnih in ekonomskih ved, z več kot 30 let izkušenj pri vodenju, organiziranju in izobraževanju v različnih domačih in mednarodnih poslovnih okoljih. V zadnjem času je njegova velika strast izvajanje izobraževanja odraslih, doma in v tujini, v obliki izkustvenih delavnic, večdnevnih odmikov in coachinga. Je certificirani mednarodni trener nenasilne komunikacije s strani centra CNVC (ZDA).
Dmitriy kot svoje poslanstvo soustvarja svet, v katerem bi se večina izmed nas zjutraj zbudila z navdihom, na delovnem mestu z vsemi svojimi potenciali doprinesla k uspehu podjetja in se hkrati počutila varno, ustvarjalno in učinkovito, domov pa bi prišli zadovoljni in izpolnjeni.

Ingrid Gabršček
trenerka komunikacije in mediatorka
Ingrid je diplomirana ekonomistka z več kot 25 letnimi izkušnjami pri organizaciji, marketingu, vodenju, izvedbi dogodkov in izobraževanj ter poslovnih in osebnih svetovanj.
Je certifikacijska kandidatka za trenerko nenasilne komunikacije pri centru Nenasilne komunikacije (CNVC, ZDA).
Zadnjih pet let je njena strast organizacija delavnic in svetovanj na temo povezovalne komunikacije in razreševanja konfliktov.
Živeti želi v svetu kjer so odnosi vrednota. V katerem imajo ljudje jasnost kaj si želijo in kako lahko prispevajo. V katerem delovanje sledi inspiraciji in se iščejo kreativne rešitve, ki podpirajo in bogatijo življenja vseh vpletenih.
Naj bo vaša vizija tako mogočna in tako jasna, da bo vzpodbudila ljudi,
da prispevajo vse svoje znanje in sposobnosti, da se uresniči.
Delavnico reklamacije in pritožbe kot poslovna priložnost lahko izvedemo
tudi v vašem podjetju, le za vaše zaposlene.

skriti-potencial.si
DobroBit z.o.o.
PE – Ljubljana, Cesta Dolomitskega odreda 10c,
SI -1000 Ljubljana
tel: +386 68 176 373
e-mail: info@skriti-potencial.si
splet: https://skriti-potencial.si/